Przejdź do treści

Odzież reklamowa Tychy. Jak zdobyć klientów dzięki dobrze przemyślanej odzieży?

Współcześnie reklama i marketing stały się dyscyplinami tak trudnymi, że nie wystarczy już dobry produkt, by zachęcić ludzi do zakupu. Dzisiejsi konsumenci są nieufni, rzadko dokonują pochopnych decyzji, szczególnie gdy w łatwy i prosty sposób są w stanie zweryfikować jakość i cenę reklamowanego produktu czy usługi. Droga klienta od pierwszego kontaktu do zakupu jest długa i wymaga cierpliwości, ale także strategii. Jak dzięki odzieży reklamowej Tychy przekonać dzisiejszego konsumenta do wyboru naszego produktu?

Odzież reklamowa z logo – kto sięga po takie produkty?

Metod dotarcia i zaciekawienia potencjalnych odbiorców jest niezliczenie wiele – jedne bardziej szalone i nowatorskie, inne bardziej klasyczne. Przykładem kreatywnego zapoznania potencjalnych klientów z marką jest odzież reklamowa, która ma taką przewagę nad bilbordami, że trafia do osób, które z dużym prawdopodobieństwem zainteresują się naszym produktem. Jest tak dlatego, że odzież reklamowa powstaje w konkretnym celu – na festiwale muzyczne, imprezy zamknięte, narodowe lub międzynarodowe targi o jasno określonej tematyce, konferencje. Przykładów można wymieniać bez końca.

Dla kogo więc jest to produkt i do jakich odbiorców trafia odzież reklamowa Tychy?

  • Dla managerów firm, pragnących ujednolicić dress code swoich podwładnych. Schludny ubiór to szacunek do potencjalnego kontrahenta.
  • Dla pracowników firm eventowych, przygotowujący wydarzenia, chcąc wyróżnić z tłumu osoby związane z organizatorem. Dobrze zorganizowane wydarzenie, na którym z łatwością jesteśmy w stanie znaleźć osoby, które możemy zapytać o drogę na panel dyskusyjny lub poprosić o pomoc w zgłoszeniu zgubionego płaszcza to wydarzenie, które zapada w pamięci.
  • Dla kapitanów lub trenerów drużyn sportowych – każdy mecz komercyjnych sportów, takich jak piłka nożna, siatkówka, lekkoatletyka, to wystawa sponsorskich koszulek. Kto nigdy nie zastanawiał się, czym zajmuje się główny sponsor drużyny siatkarzy lub nie rozważał zapoznania się z jego ofertą?
  • Dla hostess reklamujących produkty firm – jest to przykład wzmocnienia przekazu, dzięki któremu jeśli nie zapamiętamy marki kiełbasek, które kosztowaliśmy podczas sobotnich zakupów w ulubionym hipermarkecie, to może przypomnimy sobie, co hostessa miała na bluzie reklamowej. 

Jeśli nie ma Cię na tej liście – nie oznacza to, że Twój pomysł na reklamę własnego biznesu jest nietrafiony. Ciężko wymienić wszystkie zastosowania i zalety odzieży reklamowej – lista jest naprawdę obszerna, a jedyną granicą jest ludzka wyobraźnia.

Jakość produktów reklamowych jest kluczowa

Każdy zna to przysłowie: “Jak cię widzą, tak cię piszą”. Niesie ono za sobą sporo prawdy życiowej i przestrogi. Słabej jakości produkt, nawet ten reklamowy, może pogrzebać szanse firmy na udziały w rynku i podkreślić jej wcześniejsze starania. Nikt nie zaufa firmie prezentującej się w nieestetycznej odzieży reklamowej, wykonanej z kiepskich materiałów.

Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego dostawcy – firmy, która wykona odzież reklamową na najwyższym poziomie. Odzież reklamowa Tychy to usługi na najwyższym poziomie, wykonane nowoczesnym sprzętem. FabriWorks Tychy to nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także zaangażowanie w dostarczanie jak najlepszych produktów.

Metody wykonania odzieży reklamowej z logo firmy

Jak wybrać najlepszą metodę zdobienia odzieży, by dobrze nam służyła i świetnie się prezentowała? Każda dostępna metoda ma swoje unikalne zalety. Oto najczęściej używane i najskuteczniejsze metody wykonywania nadruków na tekstyliach – czapkach, bluzach, koszulkach, torbach i wielu innych:

  • sitodruk – technika ta polega na przeniesieniu farby na powierzchnię za pomocą sita drukarskiego, na którym uprzednio został przygotowany wzór. Ta metoda sprawdzi się do nanoszenia wzorów na wiele materiałów, między innymi plastik, folię, drewno, metal czy tkaniny.
  • druk cyfrowy DTF (Direct-To-Film) – naniesienie projektu na tkaninę odbywa się za pomocą atramentu i specjalnej folii. Metoda świetnie sprawdzi się do zdobienia koszulek, bluz, toreb bawełnianych i innych tekstyliów.
  • termotransfer – technika ta wybierana jest najczęściej do przenoszenia na tkaninę logo firm i napisów. Wykorzystuje ona specjalną folię flex, na której wycina się projekt. Ten następnie jest trwale nanoszony na odzież za pomocą prasy termicznej. Dzięki gamie różnorodnych folii flex można uzyskać żywe, jaskrawe, a nawet neonowe, holograficzne i brokatowe grafiki.
  • haft komputerowy – to ekskluzywna metoda nanoszenia projektu graficznego na tkaninę za pomocą nici i hafciarki. Sprawdzi się do zdobienia między innymi czapek, koszulek, bluz i toreb.

Odzież reklamowa Tychy

Decydując się na wykorzystanie w swojej kampanii gadżetów reklamowych nie musimy wiedzieć, jaką metodą je wykonać – to załatwią za nas wykwalifikowane osoby z doświadczeniem – tacy jak pracownicy FabriWorks Tychy.

Nie masz gotowego projektu graficzny dla odzieży, którą chcesz zamówić? Tym też się nie przejmuj. Skontaktuj się z FabriWorks i opisz swój pomysł w mailu lub formularzu kontaktowym dostępnym na stronie. Specjaliści z FabriWorks pomogą dobrać właściwą metodę znakowania, odpowiednie produkty i zajmą się projektem dopasowanym do Twoich potrzeb.